logo
15/04
14/04
13/04
2 ...

Княжицький захищає заблокований канал Медведчука

27-02-2021 14:36503

Княжицький захищає заблокований канал Медведчука
Фото: зі сторінки у Facebook

Нардеп Микола Княжицький став на захист заблокованого нового каналу «команди Медведчука» «Першого незалежного», який був в ефірі лише одну годину після запуску.

 

«Багато людей зраділо, що новостворений канал медведчуківців за дзвінком, як кажуть з офісу президента вимкнули з супутника і кабельних мереж. Добре, звичайно, що не поширюються антиукраїнські думки. Втім, коли це робиться у незаконний спосіб, не дивуйтеся, що Стерненка кидають у в'язницю. А завтра кинуть вас.

Багато людей зраділо, що РНБО хоче заборонити людям з подвійним громадянством обіймати державні посади. Але насправді РНБО ініціює легалізацію подвійного громадянства, а отже російські олігархи тепер вважатимуться українцями», - написав сьогодні, 27 лютого, на своїй сторінці у Facebook, Микола Княжицький.

Водночас, як звернув увагу Telegram-канал #політичнийтреш, який веде львівський журналіст Дмитро Посипанкощо, санкції накладено на все майно медведчуківських каналів, а «Перший незалежний» мовить з їх студії.

«Нагадаю найкрутішому медіаменеджеру одну річ, про яку вони всі мовчать.

Так от, своїм рішенням по Козаку РНБО наклала санкції на все його майно, в тому числі на 3 забанених телеканали.
Ці санкції забороняють передачу цього майна будь-кому в Україні чи поза її межами. Передачу будь-яким шляхом - через продаж, оренду чи безплатне користування.
А студія, з якої мовив «Перший незалежний», належить забаненому 112-му. І обладнання, завдяки якому вони почали вчора мовити, теж найімовірніше належить або 112-му, або NewsOne, або ЗІКу», - відзначив Посипанко.

Інформаційний канал «Перший незалежний» здобув ліцензію на супутникове мовлення в січні 2020 року, писав «Детектор медіа». Під час засідання Нацради його представили як перший регіональний інформаційний канал. Ліцензіатом стало ТОВ «Тайм медіа». Його власник і керівник Роман Любицький – генеральний директор львівської телекомпанії НТА і медіахолдингу «Вголос», у минулому він був директором телеканалу ZIK, зазначало видання.

Медіахолдинг «Вголос», за даними «Детектор медіа», пов'язують із львівським бізнесменом, екснардепом від «Свободи» Ігорем Кривецьким.

Президент України Володимир Зеленський увечері 2 лютого ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від "Опозиційної платформи – За життя» Тараса Козака та телеканалів, які йому належать. Козак придбав ZIK улітку 2019-го.

Санкції передбачають позбавлення ліцензії «112 Україна», ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, усю легальну діяльність медіакомпаній припинено строком на п'ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про «політичну розправу» і пообіцяли боротися «за своє право вести мовлення для українців».

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зазначав, що йдеться про канали з так званого пулу кума президента РФ Володимира Путіна – Віктора Медведчука. Їх «досить активно і часто відкрито використовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні», підкреслив Подоляк.

Блокування «112 Україна, ZIK і NewsOne не має нічого спільного з наступом на свободу слова, підкреслила прессекретарка Зеленського Юлія Мендель. За її даними, є підтвердження того, що ці канали фінансують із Росії.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.

Leopolis.news