logo
25/09
24/09
23/09
22/09
2 ...

Скандальний нардеп зі «Слуги народу» вимагає відставки голови Львівської ОДА

08-04-2021 11:051483

Скандальний нардеп зі «Слуги народу» вимагає відставки голови Львівської ОДА
Фото: принтскрин відео

Вчора у вечірньому ефірі телеканалу «НАШ» народний депутат України з фракції «Слуга народу» Максим Бужанський заявив, що голова Львівської обласної державної адміністрації Максим Козицький має бути звільнений.

Причиною звільнення очільника ЛОДА, на думку нардепа, мало б бути увічнення Козицьким пам’яті українських вояків дивізії «Галичина». Бужанський знову згадав про новину майже річної давності, яка з’явилася на сайті облдержадміністрації до річниці боїв українських солдатів проти радянських військ під Бродами і звинуватив Козицького у прихильності до нацизму.

Тоді ж голова Львівської облдержадміністрації дав жорстку відповідь на випади народного депутата Бужанського. Також Максим Козицький провів для нардепа невеликий екскурс в історію: «Мотивацією українських вояків при вступі до формування Першої української дивізії «Галичина» Української національної армії була не колаборація, а недопущення комунізму та більшовизму на західноукраїнські землі та боротьба за незалежну соборну Українську державу. Тут я повністю згідний із Президентом України Володимиром Зеленським, для якого усі, хто захищав незалежність України, є Героями».

Бужанського також обурив факт звернення голови ЛОДА до німецького посольства з проханням допомогти ідентифікувати загиблих воїнів дивізії Галичина.

Як відомо, бенефеціаром проросійського новинно-політичного телеканалу «НАШ» є народний депутат України Євген Мураєв.Телеканалом з логотипом «Наш» управляє ТзОВ «Наша Прага», а на супутнику «Наш» виходить через ТОВ «Наш 365». 

11 березня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України розглянула результати перевірок ТОВ «Наша Прага» і ТОВ «Наш 365», які мовлять на супутнику із логотипом «НАШ». Щодо першої компанії ухвалено рішення звернутися до суду про анулювання ліцензії, другій компанії оголошено попередження. Регулятор застосував дві санкції за результатами перевірок двох компаній, що мовлять із логотипом «НАШ» - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення (nrada.gov.ua)

ТОВ «Наша Прага» відповідно до ліцензії має вести супутникове мовлення із логотипом «Максі-ТВ», однак всупереч власній ліцензії використовувало логотип «НАШ».

Маркіян ВОЙТОВИЧ, Leopolis.news